STUDIU DE PIATA
ANALIZA COMPETITORILOR
Pentru un studiu de piata de tip desk research care implica centralizarea si interpretarea unor date din sursele disponibile direct organizatiei dvs.:
– convorbiri inregistrate / email clienti, statistici, rapoarte de activitate, etc.
– studii de piata realizate anterior, presa, rapoarte ale organismelor specializate, baze de date etc.
Rezultatele obtinute in urma unui studiu documentar / desk research sunt rapoarte care va ajuta atat in faza preliminara a unui studiu de piata, cat si pentru a obtine o perspectiva specializata asupra resurselor de care dispuneti.
STUDIU DOCUMENTAR
Pentru un studiu de piata de tip desk research care implica centralizarea si interpretarea unor date din sursele disponibile direct organizatiei dvs.:
– convorbiri inregistrate / email clienti, statistici, rapoarte de activitate, etc.
– studii de piata realizate anterior, presa, rapoarte ale organismelor specializate, baze de date etc.
Rezultatele obtinute in urma unui studiu documentar / desk research sunt rapoarte care va ajuta atat in faza preliminara a unui studiu de piata, cat si pentru a obtine o perspectiva specializata asupra resurselor de care dispuneti.
STUDIU DE PIATA SECTORIAL
Pentru a realiza o cercetare de piata completa a tuturor aspectelor ce caracterizeaza sectorul dvs. de activitate.
Un studiu de piata axat pe un anumit sector de activitate surprinde caracteristicile tuturor actiunilor si actorilor care se regasesc in acest spatiu.
Rezultatele unui studiu de piata sectorial sunt utile atat in proiectele de dezvoltare pe care le aveti, cat si atunci cand firma dvs. este un actor tanar pe piata.
STUDIU POTENTIAL PIATA
Acest tip de studiu de piata – market research – se adreseaza companiilor ce cauta sa-si imbunatateasca vizibilitatea pe piata sau sa inteleaga mai bine mediul in care activeaza.
Un „studiu potential piata” va ajuta in orientarea strategiei companiei dvs., in pregatirea unei dezvoltari si gasirea de noi oportunitati pe piata tinta.
Studiul de piata propus de firma AGA Media va permite sa obtineti o vizibilitate mai mare si sa va pozitionati cat mai bine pe piata vizata de dvs.
Pentru un studiu potential piata dispunem de mai multe instrumente:- studiu de piata cantitativ
– studiu de piata calitativ
– studiu benchmarking / analiza concurentei
– studiu documentar
– studiu sectorial
Cu ajutorul unui studiu potential piata, veti putea identifica punctele tari si punctele slabe, potentialul companiei dvs. si zonele de risc din aria dvs. de activitate.