STUDIU MARKETING


TELEPROFILING SI TELEMARKETING

7505223

Pentru stabilirea de noi contacte cu potentiali clienti si pentru realizarea unei baze de date cu persoane care vor putea constitui noi oportunitati de afaceri.


COMUNICARE

c

Beneficiati de know-how-ul AGA Mediain toate domeniile de comunicare si consultanta, pentru strategiile dvs. de comunicare.

O actiune eficienta de comunicare necesita cunostinte precise ale nevoilor companiei, iar pentru aceasta, datorita experientei noastre in studii de marketing si comunicare, suntem capabili sa dezvoltam cele mai bune solutii pentru ca dvs. sa atingeti publicul tinta identificat.

Competentele noastre in comunicare:

Comunicare externa si interna

Pentru a va pune in valoare produsele si serviciile si pentru o comunicare HR eficienta:comunicare corporate, zile de recrutare, relatia cu universitatile, elemente de grafica (mape de prezentare, catalog comercial, revista firmei, newsletter, ghiduri pentru noii angajati, etc.)

Consultanta in comunicare si marketing

Pentru a putea beneficia de experienta noastra in comunicare si marketinganaliza strategica a comunicarii pe care o dezvoltati intern si extern, elaborarea unui plan de comunicare etc.

Actiuni comunicare

Pentru a comunica eficient si strategic cu publicul dvs.: seminarii comerciale, simpozioane, congrese, reuniuni de afaceri, business breakfast, evenimente


STUDII PRET

pret7new-H8yMW0

Pentru a aborda strategiile comerciale cele mai avantajoase atat pentru dvs. cat si pentru publicul vizat: studiu pozitionare pret, studiu testare produs, studiu sectorial, studiu marje comerciale


STUDII PRODUSE SI SERVICII

buzz2

Pentru o evaluare completa a produselor si serviciilor oferite publicului tinta: studiu de pozitionare, studiu de pret, studiu testare produs, studiu prospectiv


ANALIZA POS

main_21

Pentru evaluarea directa a satisfactiei clientilor dvs. si observarea comportamentului acestora direct la punctele de vanzare.

Analiza POS (Point Of Sale) reprezinta o metoda eficienta de evaluare si de culegere a informatiilor care va sunt necesare direct de la punctele de vanzare.

Spre deosebire de actiunile de Mystery Shopping, acest instrument va furnizeaza un feedback direct din perspectiva unui client real aflat la punctul de vanzare, completat de observarea directa a comportamentului acestuia la POS.

De ce o analiza POS?
Deoarece numai cunoscand comportamentul clientului la punctul de vanzare si perceptia rezultata a acestuia va puteti construi cel mai bine strategia la POS.

Imbinarea tehnicii observatiei si a tehnicii interviurilor fata in fata la punctele de vanzare, permite realizarea unei analize a comportamentelor la POS in directa corelatie cu profilul clientului, timpul petrecut in magazin, asezarea produselor pe raft, etc.
In plus, acest tip de demers detine un beneficiu cheie prin faptul ca face posibila identificarea incongruentelor dintre factorii declarati si cei factuali ai procesului de cumparare.

Analiza POS vs. Actiunile de Mystery Shopping

Integrarea actiunii tip Analiza Point Of Sale in cadrul altor tipuri de studiu:

Realizarea unei analize POS in paralel cu studiile mystery shopping va permite evaluarea in mod direct si complet a impactului abordarii si al comportamentului personalului de la punctele de vanzare.

Specialistii nostri utilizeaza analiza POS si in cadrul unui studiu de piata axat pe desk research, ce urmareste analiza pietei si a actorilor sai in vederea dezvoltarii pe piata tinta.

Obiective

  • analiza comportamentului clientilor la punctele de vanzare;
  • analiza interactiunii si a informatiilor solicitate de catre clienti angajatilor de la punctele de vanzare;
  • realizarea de interviuri la iesirea din magazin pentru completarea informatiilor asupra perceptiei declarate a clientilor;
  • identificarea factorilor ce influenteaza decizia de cumparare;
  • evaluarea satisfactiei clientilor fata de produsele/serviciile dvs;
  • analiza produselor/serviciilor actorilor de pe o piata vizata in vederea identificarii/evaluarii unor noi oportunitati de dezvoltare;
  • benchmarking.
  • interviu fata in fata;
  • tehnica observatiei.

Metode

  • interviu fata in fata;
  • tehnica observatiei.

 


STUDII CLIENTI / CONSUMATORI

mobile-websites-e1375212651148

Pentru a cunoaste asteptarile, nevoile si nivelul de satisfactie al publicului dvs. tinta si al celor care va sunt clienti: studiu comportament de cumparare, studiu profil clienti / consumatori, studiu de satisfactie, studiu oglinda


E-MARKETING

download

AGA Media este alaturi de dvs. si in mediul online, punandu-va la dispozitie posibilitatea unor cercetari web-marketing / e-marketing care sa gaseasca solutii de imbuntatire si adaptare continua.

Printr-un studiu web-marketing / e-marketing, urmarim sa oferim clientilor nostri suportul necesar valorificarii maxime a paginilor de internet pentru rezultate care sa faca diferenta in atingerea obiectivelor comerciale.

Web-marketing / E-marketing – obiective

  •  cresterea vanzarilor;
    • fidelizarea utilizatorilor de internet;
    • inovatia: crearea de noi link-uri atat interne cat si externe pentru a eficientiza site-ul dvs. web;
    • detinerea unui site web pe care utilizatorii sa il considere mai util, mai usor de folosit, mai eficient structurat si cu mai multe surse din care sa poata fi accesat.

Web-marketing / E-marketing – competente

Analiza strategica

Pentru strategiile de marketing global pe care doriti sa le implementati si care necesita si prevederea actiunilor in mediul internetului.

E-benchmarking

Pentru analiza competitiei in spatiul virtual si a oportunitatilor care pot fi exploatate pentru a va face remarcati in sectorul on-line.

E-business

Pentru clientii care doresc sa dezvolte afaceri de tipul e-commerce si au nevoie de suportul nostru specializat pentru a dezvolta o astfel de initiativa.

Web awareness

Pentru a va putea evalua notorietatea in mediul online.